Jak navrhovat a projektovat z NOVATOPu? - Novatop

Jak navrhovat a projektovat z NOVATOPu?

NOVATOP se stal pro architekty silnou zbraní, pokud hledají neotřelá řešení a zároveň jednoduché, čisté linie. Pro projektanty a statiky je synonymem tuhosti a kompaktnosti, velkých rozponů a jednoduchých konstrukčních detailů.

Katalog konstrukčních detailů a Návod k projektování najdete v souborech ke stažení.

Projektová dokumentace musí obsahovat

  • 3D model popř. 2D výkresy (Preferujeme podklady zpracované ve 3D modelu a formáty: CadWork, ifc, sat, stp, BTL.)
  • Půdorysy
  • Řezy
  • Pohledy na jednotlivé stěny, stropy a střešní konstrukce
  • Tloušťky stěn a specifikace elementů
  • Označení pohledové kvality a orientace vláken
  • Označení elektrických rozvodů
  • Požadavky na požární odolnost (REI), zvukovou a tepelnou izolaci
  • Konstrukční detaily (typy spojů a návazností)
  • Spojovací prostředky
  • Upozornění na nestandardní provedení
  • Předběžný postup montáže (číslování stěn)
  • Statický posudek

Spočítejte si předběžnou cenu vašeho projektu

S dotazy na přesnější kalkulaci nás kontaktujte: novatop@agrop.cz

Na základě studie či projektu se připravuje cenová nabídka. Po jejím odsouhlasení probíhá detailní kontrola projektové dokumentace, ujasnění konstrukčních řešení a případné doporučení pro optimalizaci projektu. Vzniká 3D model konstrukce. Upřesňují se požadavky na tepelnou a zvukovou izolaci, požární odolnost, pohledovou kvalitu a v případě potřeby se zajišťuje ověření statiky celého objektu. Následně se stanovuje postup montáže a s ním související číslovaní panelů a nakládání na kamion.

Vzhledem k unikátnosti každé zakázky lze výrobní proces spustit až v okamžiku, kdy jsou vyjasněny veškeré projektové specifikace. Výroba vyžaduje vysokou míru předběžného plánování a na přípravu je zapotřebí přibližně 6-8 týdnů. Panely z výroby odchází plně opracované, opatřené identifikačními štítky s podrobnou specifikací a zabalené do folie, která je chrání proti vlhkosti, znečištění a poškození. K zákazníkům se standardně přepravují v kamionech přímo na staveniště, kde se z nich za pomocí jeřábu sestaví konstrukce – přesně, jednoduše a rychle.